Forbøn for Odense Baptistkirke

25/05/2022

Vi er en menighed på 270 medlemmer. Vi har mange forskellige nationaliteter. Vi mødes ca. 80 til gudstjeneste i alle aldersgrupper, og der er ofte nye.
Vi har taget et skridt i tro. 1. april ansatte vi Chandler fra USA som missionsmedarbejder med fokus på byen og de unge.
Vi har i et par år haft fokus på de unge, kirke og dåb, og vi har nu trofaste teenagere i vores teenarbejde og flere unge, der søger dåb.

Tak for:
– at der er mange, der søger dåb
– at vi igen kan samle teenagere i vores kirke
– god gudstjenestedeltagelse efter coronanedlukningen

Bed for:
– at menighedens unge må få et tættere fællesskab med hinanden, finde kristne kærester og være efterfølgere af Jesus
– mission i byen, herunder også Chandler og ungdomscaféen Unite (event-Café for byens unge)
– at menigheden efter corona-adskillelsen igen må få tætte relationer på tværs af alle generationer