Bøn for ICBC, International City Baptist Church

01/06/2022

ICBC er en afrikansk menighed i Hvidovre. Den havde med møje og besvær købt en bygning, som skulle være deres nye kirke. Men menigheden havde ikke råd til at renovere bygningen, så 1. februar blev den solgt. Nu leder de efter et lokale, der ikke skal renoveres, men som de kan købe og bruge som kirke. Indtil da holder de fortsat gudstjenester i Esajas-skolen i Hvidovre.

Vi takker for:
– at Gud velsignede menigheden og familierne under Covid-19 pandemien, så ingen døde
– at Gud brugte pandemien til at lære os mange åndelige ting
Vi er blot mennesker og vi har virkelig brug for Gud i vores liv for at kunne leve
Kristne skal adlyde regeringens regler, der ikke er i modstrid med Guds ord
– at Gud i disse svære tider gjorde og gør det muligt, at vi kan prædike til kirken online

Vi beder sammen med jer for:
– at Gud vil genoplive menighedens åndelige liv
– at Fredsfyrsten Jesus Kristus vil bringe fred i Ukraine
– at Gud vil bruge krisen i verden til at vise alle mennesker deres behov for frelseren, Jesus Kristus