Forsat forbøn for Myanmar

24/02/2021

BWA, Baptisternes Verdens Alliance opfordrer fortsat til forbøn for Myanmar/Burma og krisesituationen dér. De nævner specielt tre forbønsemner:
Thailand, som åbner deres grænser for nye flygtninge og asylansøgere. På vej dertil skal flygtningene finde ly og mad.
For udfordringer og specielt risikoen for Covid-19, som især myndighedspersoner i Thailand stilles overfor.
Baptistkirkerne i grænseområdet mod Thailand, i Karen regionen, skal mødes med nøglepersoner i samfundet. Bed for enhed i samtalerne omkring flygtningelejrene.
Der er i BWAs bedebrev også et link til tre måder, man kan støtte vore trossøskende i Myanmar.

Endelig beder vi for baptister i Frankrig og Tyskland i denne uge. I Frankrig er der godt 6000 baptister i 108 menigheder, mens der i Tyskland er to baptistsamfund, et internationalt baptistsamfund med godt 5000 medlemmer og et stort tysk med godt 80.000 medlemmer og over 800 menigheder.
Se hele bedebrevet her – og tilmeld dig evt. til at få det sendt direkte i din egen mail-boks.