Indkaldelse til Landskonference 1 – 29. maj 2021

17/02/2021

Som tidligere omtalt i nyhedsbrevet kan vi ikke samles som sædvanligt til sommerstævne, og dermed ikke til landskonference på Lindenborg i juli måned.

Ledelsen indkalder derfor til landskonference den 29. maj 2021 på Hotel Pejsegården, Søndergade 112, 8740 Brædstrup.

Tidsrammen for konferencen er 10-17 (kaffe fra 9.30). Prisen for deltagelse er kr. 200 pr. person.
OBS: TILMELDINGSFRISTEN ER UDSAT TIL 29. APRIL KL. 12.00.
Klik her for tilmelding.

Forslag fra menigheder og landsorganisationer, der ønskes behandlet på Landskonferencen skal være BaptistKirkens Sekretariat i hænde senest 2 måneder inden landskonferencen (mandag den 29. marts).
Kandidater til valg af formand og ledelsesmedlemmer fra menigheder skal være Sekretariatet i hænde senest 6 uger før landskonferencen (fredag den 16. april).
Per Beck er på valg som formand. Lotte Holm Boeriis og Poul Erik Bjerg er på valg til ledelsen. Per Beck og Poul Erik Bjerg er villige til genvalg.
Kandidater til valg som formand og medlemmer af ledelsen skal indstilles af mindst en menighed. Dette gælder også nuværende medlemmer, der genopstiller.
”Vi har et meget stærkt ønske og håb om, at det vil lykkes for os at samles til landskonference den 29. maj, og at menighederne vil bakke op om landskonferencen”, udtaler Per Beck.