Fra Roskilde til Rubura

18/01/2023

Roskilde Baptistkirkes team var i fuld gang under besøget i Rubura i Burundi i efteråret. Magnus Fuchs underviste på præsteskolen og introducerede de unge til spikeball. Frederik Hansen bragte hilsen fra menigheden og spillede på møderne. Astrid Brandt Vesterager underviste lærere på skolerne og farmor Grethe Pedersen inspirerede strikkedamerne med egen business. Rebekka og Maria besøgte den udstødte Batwa-stamme og Lea har sang til møder og gudstjenester. Hanna undervist på klinikken i Rubura og hospitalet i Musema og Jakob har underviste og forkyndte i kirken og på møder.
Læs artiklen om besøget her.