Fyraftensmøde i Sæsing

18/04/2018

25. april inviterer Netværkscafeen i Kirken i Kulturcenter Vendsyssel i samarbejde med Baptisternes Afholdsmission til fyraftensmøde med aftensmad kl. 17.30-21.30.
Der vil være indlæg ved BaptistKirkens formand Per Beck, der med baggrund i sit liv som gymnasielærer og rektor vil sætte fokus på udviklingen i ungdomskulturen, herunder erfaringer med misbrug hos unge i ungdomsuddannelserne og fra Marco Guarino, der er daglig leder af Dansk Misbrugs Behandling, Aalborg afdelingen, med overskriften ’Fra misbrug til misbrugsbehandler’.
Mads Lindholm (klaver) og Tinne Lund (vokal) holder i løbet af aftenen en tredelt koncert med bl.a. Kim Larsens ’Om lidt bliver her stille’, Leonard Cohens ’Hallelujah’ og Lars Lilholts ’Hvor går vi hen når vi går?’
Det koster 50 kr. at deltage, og tilmelding skal ske med SMS til 4218 1744 eller 2099 4835.