Ikke flere julemærker

18/04/2018

Første gang vi kan finde omtale af et julemærke i Årbogen (som Baptisterne Håndbog hed dengang) er det under navnet ’Urundimærket 1940’. Siden den gang er der så vidt vides hvert år udgivet et julemærke til fordel for International Mission, 2017-udgaven var altså det 78. i rækken. De senere år er antallet af solgte mærker faldet betragteligt, og det seneste mærke giver kun et beskedent overskud. BaptistKirkens ledelse har derfor besluttet, at 2017-mærket var det sidste trykte julemærke. Mærkerne er gennem alle årene blevet solgt af frivillige i menighederne, så her skal lyde en tak til alle, der har taget den opgave på sig i kortere eller længere tid. Det elektroniske julemærke, som man siden julen 2015 har kunnet købe og sætte ind i sin e-mailsignatur, vil fortsat udkomme. Vi håber, at mange vil benytte sig af den mulighed i fremtiden.