Valg til Ledelsen – LK1

11/04/2018

På Landskonferencen i juli 2018 skal vi foretage valg til BaptistKirkens ledelse. Formanden og to medlemmer af ledelsen er på valg hver år.
For at blive opstillet til valg skal kandidaten foreslås af (mindst) en menighed – hvilket gælder såvel nuværende som nye medlemmer af ledelsen – og der skal være tilsagn fra den pågældende om at ville lade sig opstille. Da foreslåede kandidater skal udsendes til menighederne senest en måned før Landskonferencen, bedes forslag være fremsendt til BaptistKirkens Sekretariat på info@baptistkirken.dk senest 8. juni 2018.
På valg som formand er Per Beck, der er villig til genvalg. På valg til ledelsen for en to-årig periode er Vibeke Dalsgaard, der er villig til genvalg og Merete Gjerløv, der ikke ønsker genvalg.
Medlemmer af ledelsen, der ikke er på valg, er Lotte Holm Boeriis og Torben Andersen.