Hilsen fra Rebild Efterskole

14/09/2022

”Kære alle i baptist-baglandet.
Hermed en stor hilsen til jer alle fra Rebild Efterskoles bestyrelse – og et håb om, at I vil støtte og hjælpe efterskolen endnu en gang. Ikke fordi det ikke går godt – dét gør det – med et stigende elevtal gennem de sidste par år og en sund og god økonomi. Men vi vil så gerne kunne give vores aktive og engagerede elever endnu mere, og det har vi mulighed for via ordningen om momsfritagelse. For at ordningen kan træde i kraft, skal skolen modtage en gave på minimum 200 kr. fra mindst 101 personer, som skal oplyse navn, adresse og cpr.nr. Gaven går til ekstra elevstøtte. Det kan f.eks. dreje sig om køb af sko, sportstøj eller computergrej, som enkelte elevers familier kan have svært ved at finde pengene til.
Vi håber meget, at I vil vise jeres støtte på denne håndgribelige måde ved at indbetale 200 kr. på reg. nr. 7459, kontonr. 0001126508 eller på MobilePay 51854660. Husk navn, adresse og cpr.nr. Du kan give tilsagn til skolen ved at maile til kontor@rebildefterskole.dk eller ringe direkte til skolen på 98391788. Betalingen skal ske inden nytår – men gerne tidligere. En lille efterskole med BaptistKirken som bagland har brug for stor opbakning.
Mange tak for jeres hjælp. På bestyrelsen vegne, Trine Engbo Sørensen”