Himmelske dage 2022

14/04/2021

Den 26.-29. maj 2022 afholdes der Himmelske dage i Roskilde.
Der er flere måder, man kan være aktive på i forhold til arrangementet. Gennem det sidste år har der arbejdet en lokalkomite i Roskilde for at sammensætte et spændende program, og der er stadig mulighed for at melde ideer ind til lokalkomiteen i Roskilde via hjemmesiden www.himmelskedage.dk. Deadline for indsendelse af forslag er 15. juni 2021.
Der er også en anden mulighed for deltagelse. På Himmelske dage er der et mulighedernes marked, som er en teltby med alle mulige aktiviteter. På himmelske dage i 2019 i Herning havde BaptistKirken et lille telt sammen med Det Danske Missionsforbund og selv om vi fik grinet lidt af, hvor lille det var, så var det en stor succes. I 2022 bliver det endnu bedre. I regi af FrikirkeNet bliver der lavet et samlet frikirketelt – som altså (forhåbentlig) bliver noget større. Her kan vi lave info og udstillinger og også nogle events (foredrag, sang, debatmøder og – ja kun fantasien sætter grænsen). Det håber vi i BaptistKirkens ledelse, at I vil være med til.
Her er deadline lidt længere, fordi mulighedernes marked kører ved siden af det officielle program, men har I nogle ideer så kontakt Vibeke Dalsgaard via mail vibekekd@baptist.dk. Så vil ideerne blive formidlet videre til koordinatoren for teltet.
BaptistKirkens ledelse håber, vi ses i 2022 i Roskilde.