Inspirationsdag i Silkeborg

25/10/2023

Lokalkomiteen for Himmelske Dage 2025 og Landskomiteen for Danske Kirkedage inviterer til inspirationsdag om de kommende Himmelske Dage. Inspirationsdagen finder sted 18. november 2023 kl. 10.00-14.30 i Silkeborg Kirke og Sognegård.
Lokalkomiteen vil præsentere temaet, de overordnede rammer for programmet og de programpunkter, der er på plads. Programudvalgene til Himmelske Dage i Silkeborg medvirker og introducerer deres første tanker.
Tilmelding senest 10. november via dette link. Det er gratis at deltage – men tilmelding er nødvendig af hensyn til forplejning. Læs mere og download programmet her.