Købnerkirken bød sin nye præst velkommen

27/10/2021

Den 10. oktober bød Købnerkirken på Amager velkommen til deres nye præst, Kristian Bonde-Nielsen. Han prædikede for første gang i kirken og tog udgangspunkt i lignelsen om fåret, der er blevet væk, og hyrden, der forlader de 99 for at finde det ene.
”Købnerkirken skal være et sted, hvor der er plads til det ene får. Det gælder både dem, der allerede er i menigheden, og dem, der kommer til kirken. Som menighed skal vi tage ansvar for hinanden, og kirken skal være et sted, vi kan komme til, når vi har brug for at blive fundet,” sagde Kristian bl.a.
”Det budskab gav genlyd blandt gudstjenestedeltagerne, og mon ikke mange kunne nikke genkendende til ønsket om at være en menighed, hvor man kan blive fundet, og hvor man kan finde andre”, skriver Pia Nielsen i sin artikel om indsættelsen på baptist.dk.