Regionale møder i Herlev 5.11 og i Brande 11.11

27/10/2021

De to sidste regionale møder holdes i Herlev og Brande hhv. 5. og 11. november kl. 17-21.15.
Programmet er alsidigt. Dels vil Teologisk Forum lede en samtale om kernepunkter i troslivet hos baptister i Danmark. Dels vil Jan Kornholt, menighedskonsulent i BaptistKirken, komme med et oplæg om menighedsliv og -udvikling, og det bliver der også anledning til at tale om. Endelig vil generalsekretær Torben Andersen fortælle nyt fra BaptistKirken, bl.a. omkring Fælleserklæringen og hvordan vi kan blive bedre til at dele inspiration og erfaringer på tværs af menighederne.
Tilmelding til spisning skal ske til info@baptistkirken.dk senest én uge før mødets afholdelse. Send meget gerne tilmeldingerne menighedsvis.