Fangekoret i Nyrup 31. oktober

27/10/2021

Velklingende toner fra de hardcore sangere med de rå stemmer!
Fangekoret består af indsatte på udgang samt tidligere indsatte, som er fortsat med at synge efter løsladelsen. Korleder igennem 26 år, Louise Adrian, synger med indsatte i fem fængsler og koret optræder rundt i de danske kirker.
Koret optræder med sange, som korsangerne selv har skrevet samt information om korets virke og livet bag murene. Teksterne er vedkommende og handler om skyld, tro, fejltrin, tilgivelse, had, håb og anger.
Koncerten arrangeres i samarbejde mellem Foreningen Nyrups Venner og Nyrup Baptistkirke søndag den 31. oktober 2021 kl. 19.00. Der er gratis adgang til koncerten, men der bliver mulighed for at give et bidrag til aftenens udgifter. Efter koncerten kan der købes kaffe og kage.