Skal din teenager med på SHIP?

27/10/2021

”Den 5.-7. november starter SHIP op med en ny sæson. SHIP står for ’See, He Is Perfect’ og er et discipelskabskursus lavet i samarbejde mellem MBU og BBU. Kurset er for teenagere i aldersgruppen 13-17 år og har fokus på spændende undervisning, god lovsang, hygge, samvær med Gud og fællesskab. Gennem kurset brænder vi for at lære de unge mere om Gud og hvad det vil sige at følge ham. Samtidig ønsker vi, at de kommer til at opleve, hvad et fællesskab med Jesus betyder i netop deres liv. Sæsonen består af tre weekender, der foregår forskellige steder i landet og den første kommer til at være i Bethaniakirken i Aalborg den 5.-7. november.
Læs mere på dette link, hvor du også finder tilmeldingen: https://www.mbu.dk/ship-tilmelding.
Så har du en teenager derhjemme eller har du nogle i din kirke som du vil sende afsted? Så er sidste tilmelding til weekenden på søndag den 31/10.
Har du nogle spørgsmål til lejren er du velkommen til at skrive en besked via Facebook-siden ‘SHIP – See, He is Perfect’ eller kontakte os på vores mail: seeheisperfect@gmail.com
Mange hilsner fra SHIP-staben”