Koncert i Nørresundby i aften kl. 20.00

07/11/2018

Så er det i aften – onsdag d. 7. november kl. 20.00 – Peter Viskinde holder koncert i Baptistkirken i Nørresundby.
Peter Viskinde gav en meget intens og personlig koncert i kirken i november 2015, og nu gentages succesen.
Én af tilhørerne udtrykte sig efter koncerten i 2015 således: ”Det var en stor og varm oplevelse, at være til stede. Jeg er imponeret, og Peter Viskinde fik gjort timen til et stort maleri i en kristen sammenhæng med meget af det vi fra barn til voksen tumler med på livets landevej.
Det var stort, personligt og vedkommende. Fra de store smil og til tårer i øjenkrogene. Tak til kirken for det var muligt at opleve”.
I aften er der mulighed for at opleve Peter Viskinde igen – denne gang sammen med Brdr. Baumgarten.
Billetter til 100 kr. inkl. en let forfriskning kan købes ved indgangen.