Ledelsesmøde fredag i København

28/08/2019

Fredag mødes ledelsen i København til et dagsmøde. Her tages der for alvor hul på det nye arbejdsår, hvor den vedtagne Fælleserklæring skal omsættes til liv, og hvor der vil være fokus på samarbejdet om trosoplæring med børne- og ungdomsorganisationerne, på social mission i samarbejde med BAM, Baptisternes Afholdsmission og hvor et udvalg med fokus på menighedsplantning er ved at tage form.
Selve konstitueringen af ledelsen blev gjort på ledelsesmødet efter LK1 på sommerstævnet. Her blev det vedtaget, at når næstformand Torben Andersen bliver generalsekretær 1. oktober, går Vibeke Dalsgaard ind og bliver næstformand, mens Poul Erik Bjerg rykker ind i ledelsen i Torben Andersens sted. Lone Møller-Hansen afvikler ferie og arkiverer i tiden frem til 1. oktober, så hun deltager ikke i ledelsesmøderne fremover. Dog skal hun stadig kommunikere fra ledelsesmøderne som kommunikationsmedarbejder.
Der er planlagt en reception for den gamle og nye generalsekretær, hhv.  Lone Møller-Hansen og Torben Andersen, mandag d. 30. september kl. 14-16. Den vil finde sted i Café Julius under Købnerkirken – lige ved siden af BaptistKirkens sekretariat.