Spring menu over og gå til indholdVend tilbage til forsidenGå til vores guide for tilgængelighed

Menigheders mission

Mange menigheder er engageret i missionsprojekter og har udsendte medarbejdere i hele verden.

Baptistkirken i Danmark tilbyder hjælp til de interesserede menigheder til videreudvikling af projektidéer og til eventuel ansøgning om eksternt støtte. For de udsendte gælder det, at Baptistkirken i Danmark står bag dem med hjælp til udstationeringsforsikring, og hjælper familierne med at ansøge om deres berettigede børnefamilieydelse og skolepenge.

Menigheder har mulighed for at informere om de projekter, som de enkelte menigheder brænder særligt for, og som alle naturligvis er velkomne til at støtte – også helt kontant. I 2021 har vi ikke nogen menighedsprojekter i folderen

Husk der er udarbejdet et idékatalog til indsamlingsaktiviteter.