Møder med BBU og DBS

01/02/2023

BaptistKirkens ledelse har ved ledelsesrepræsentant Bodil Højbak Møller og generalsekretær Torben Andersen holdt møder med Baptisternes Børne- og Ungdomsforbund og Danske Baptisters Spejderkorps. Møderne har dels givet ledelsen et indblik i vores ungdomsorganisationers arbejde og visioner og dels haft til formål at skærpe vores viden om, hvordan vi i fællesskab kan bringe ordet ud til børn og unge. BBU og DBS har meget blik for familiearbejde, og det finder vi i BaptistKirken utrolig spændende. Vi er ikke helt i mål med mere konkrete fælles tiltag, men ledelsen glæder sig over den positive dialog og ser frem til det kommende samarbejde.