Møde med de ansatte

01/02/2023

BaptistKirkens ledelse mødtes i fredags med vores ansatte. Det er altid dejligt at høre om arbejdet i vores kirkesamfund fra deres side. Hvad er glæderne og hvad er udfordringerne? Ledelsen kunne også her give udtryk for vores store glæde og taknemmelighed over det kæmpe engagement som Gitte, Ulla og Morten lægger i arbejdet.
Samtidig havde vi lejlighed til at sige farvel, god rejse og Guds velsignelse til Morten, som i lørdags igen rejste til Rwanda. Denne gang gælder turen bl.a. at være hjælper for konsulenter fra Udenrigsministeriet, som skal tilse nogle af vores projekter støttet gennem CKU, Center for Kirkeligt Udviklingssamarbejde.