Nye artikler på www.baptist.dk

12/06/2019

Kirkens folkemøde i Herning blev en stor succes. Især Det Himmelske Show lørdag aften bliver svært at overgå for Roskilde, som holder Himmelske Dage i 2022.
Himmelske Dage på Heden spændte vidt i sine tilbud, og som ved de første Himmelske Dage i København for tre år siden var kirken flyttet ud i det offentlige rum. Et meget vellykket samarbejde med Herning Kommune gjorde alting muligt. U2-gudstjeneste på Torvet samlede ca. 4000 mennesker, 8400 mennesker i Boxen lørdag aften, ca. 5000 mennesker til en åbning i silende regn – og de blev!
Læs Lone Møller-Hansens artikel og se billeder og video på himmelskedage.dk og Facebook Himmelske Dage på Heden.
Lone har også nedskrevet sine refleksioner over baptistpræsternes møde 27. maj. Tanken ”Se, hvor de elsker hinanden” kom til hende undervejs. Et møde, som startede med mange forbehold, men endte med, at præsterne gerne vil hinanden og mødes igen – allerede om et halvt år. Læs artiklen her.