Stævnenyt - Lindenborg Unplugged

12/06/2019

Lindenborg Unplugged er et af de nye tiltag på årets sommerstævne. Det er årets platform for ny dansk lovsang på stævnet. I løbet af koncerten tirsdag aften vil du møde forskellige lovsangere fra rundt omkring i landet, som vil spille deres egne lovsange. De forskellige sangskrivere vil give et lille indblik i, hvad der har inspireret dem til at skrive. Vi tror på, at vi har brug for nye og gamle sange i vores kirker, og derfor løfter vi denne aften ny dansk lovsang frem og får et skønt indblik i, hvad der rører sig rundt omkring i menighederne. Nogle af sangene vil blive filmet, produceret og udgivet til glæde og gavn i kirkerne.
Hvis du skriver lovsange og godt kunne tænke dig at bidrage denne aften, så tag kontakt til Kristian Bonde-Nielsen på 2085 2217 eller kristianielsen@hotmail.com. Send gerne en lille lydbid med. Hvis du kender en, der skriver gode lovsange, så tøv ikke med at prikke dem på skulderen eller give lyd samme sted.