Stævnenyt - Aftenmøder

12/06/2019

Ruben Andersen-Hoel fra Vanløse Frikirke, Charlotte Willer fra Kristuskirken/Regen på Nørrebro og Jakob Vagner fra Roskilde Baptistkirke er værter ved aftenmøderne på Store Scene (Hallen) på Sommerstævnet. Møderne er for alle voksne! Som noget nyt i år er de ældste unge med i hallen, og det kommer til at sætte sit præg på møderne. De vil være fyldt med god lovsang ledt af Casper Walsøe-Hansen fra Regen/Kristuskirken og et kompetent band med folk fra forskellige kirker på Sjælland. Der vil være tid og rum til at fordybe os i tilbedelse, og vi glæder os til at genopdage det gode fællesskab med hinanden og med den treenige Gud.
I løbet af ugen skal vi om aftenen undersøge Sommerstævnets tema om det gode fællesskab. Vi vil arbejde os fra det store verdensomspændende kristne fællesskab til kirken, familien, hverdagslivet og kaldet til alle kristne. Glæd dig!
Kristian Bonde-Nielsen, der er præst i Vanløse Frikirke, taler søndag aften. Mandag er det generalsekretæren for Baptisternes Verdensalliance, BWA, Elijah Brown. Tirsdag englænderen Helen Murphy, onsdag og torsdag bliver det nordmænd, onsdag Torbjørg Oline Nyli og torsdag Per-Arne Dahl. Fredag slutter Rasmus Jonstrup fra Bethelkirken af.
Mandag, tirsdag og onsdag vil der være alternative aftenmøder, som finder sted på Lille Scene – i spisesalen. Mandag taler og spiller musikeren og præsten Rune Funch fra Lyngby Baptistkirke, tirsdag taler kunstneren Jeanette Munksbøl og onsdag vil der være sang og tale af salmedigteren Iben Krogsdal. Også her er der mulighed for at synge med.