Indsamling på Himmelske Dage

12/06/2019

I forbindelse med åbnings- og afslutningsgudstjenesterne på Himmelske Dage på Heden blev der samlet ind til fem projekter fra forskellige kirker og kirkelige organisationer. Der blev indsamlet 49.000 kr. til ligelig fordeling mellem Kirkens Korshær, Danmission, KFUKs Sociale Arbejde, Samvirkende Menighedsplejer og BaptistKirken. De knap 10.000 kr., vi får fra indsamlingen, går til et projekt i Burundi, som støtter børn under fem år med forbedret ernæring og familier med indkomstskabende aktiviteter. Projektet afvikles af Dutabarane, vores samarbejdspartner i Burundi.
Var du ikke med til Himmelske Dage, kan du alligevel støtte projektet ved at sende en gave til konto 3201 10042879 mærket ’Dutabarane’. Gaver er fradragsberettigede efter gældende regler.