Nye trosfællesskaber og menighedsplantning

18/08/2021

I Fælleserklæringen En kirke på vej med Kristus siges bl.a., at BaptistKirken og menighederne i fællesskab vil gøre Kristus kendt ved at støtte nye trosfællesskaber. En mulighed for dette er menighedsplantning, hvor flere menigheder samarbejder om en fælles missionsopgave med henblik på at danne en ny menighed. Det formål går månedens indsamling til. Alle menigheder opfordres til at støtte med opbakning og forbøn, men også økonomisk ved at give en kollekt eller anden gave. Også private kan støtte ved at sende en gave på konto 3201 10042879 eller MobilePay 911 118 mærket ’nye fællesskaber’. Gaver er fradragsberettigede efter gældende regler.