Nyt seminar i Timothy-projektet

13/02/2019

I uge 8 rejser Klaus Munch og Lars Midtgaard fra Bethelkirken igen til Rwanda for at være sammen med ca. 100 kirkeledere fra Kibuye-regionen i Timothy-projektet.
“Projektet består af seks seminarer og ’hjemmearbejde’ mellem de forskellige seminarer, og vi er nu nået til det andet seminar i rækken”, udtaler Lars Midtgaard og fortsætter: “Denne gang kommer undervisningen og samtalerne til at handle rigtig meget om at bygge teams, at uddelegere og at lede gennem andre. Vi glæder os som altid rigtig meget til at komme af sted. Det er virkelig et privilegium at få lov til at mødes med så mange dedikerede ledere fra de forskellige kirker. Vi drager altid rigere hjem, end vi drog ud!”
Det næste seminar er i oktober 2019, og hele projektet slutter i foråret 2021.