Præst søges til Østhimmerlands Baptistmenighed

09/12/2020

Østhimmerlands Baptistmenighed søger en præst, som vil være med til at fortsætte og forme vores rejse, som frikirkemenighed gennem 180 år.
Du er: Teologisk velfunderet. Forkynder, som kan se dig selv som en samlende del af menighedens fællesskaber. Inspirator og igangsætter. Favnende og ser det som en naturlig opgave at arbejde bredt med alle menighedens fællesskaber. Du er med til at sætte dit præg på arbejdsopgaverne i menigheden og med til at forme dine arbejdsopgaver.
Som udgangspunkt er der tale om en fuldtidsstilling i menigheden, men hvis du har forslag til andre ansættelsesgrader, er vi selvfølgelig parate til at drøfte dette. I øvrigt henviser vi til menighedens hjemmeside: www.vaarstbaptistkirke.dk, hvor du kan se hele stillingsopslaget.
Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Claus Kvist: 2258 9260, clauskvist@dbs.dk.