Retræte i uge 30

17/06/2020

18.-21. juli, hvor der skulle have været sommerstævne, afholder Lyngby Baptistkirkes præst, Rune Funch, en retræte for menighedens medlemmer og andre interesserede i Viggahus ved Ganløse.
Temaet for retræten bliver, inspireret af det aflyste sommerstævne, mod. Modet til at være mig. Modet til at lade mit lys skinne og give plads til den kreativt skabende side.
Retræten er en tid til den enkelte til stille refleksion. Der vil være morgensang/andagt, guidede meditationer (en hjælp til at samle tankerne om et enkelt ord eller en enkelt sætning), undervisning i temaet, og dagene vil slutte af med sang omkring bålet. Der vil også være god tid til gåture, at nyde naturen, samtale, at skrive, at tegne eller på anden måde arbejde kreativt. Vi vil sammen skiftevis stå for måltider, opvask, afsluttende rengøring mv.
Læs mere her eller kontakt Rune på 4261 0972 eller rune@lyngbybaptistkirke.dk.