Sommerens indsamling

08/06/2017

Uddannelse af præster og missionsmedarbejdere har altid haft høj prioritet i BaptistKirken, og det er en god tradition, at menighederne står sammen om at løfte den opgave. BaptistKirkens ’projekt uddannelsesstøtte’ giver både nuværende og kommende præster mulighed for at søge tilskud, hvis de går i gang med en kortere eller længere uddannelse eller efteruddannelse. Uddannelse af missionsmedarbejdere er en investering i fremtidens mission og fremtidens kirke. Vi opfordrer derfor alle menigheder til at indsamle en eller flere kollekter til projektet i løbet af sommeren. Private kan også støtte projektet ved at indbetale et beløb på konto: 3201 10042879 eller Mobile Pay 2299 6483 mrk. ’Uddannelsesstøtte’.