Tilmeld dig sommerstævnet nu

31/05/2017

I dag kl. 10 var der tilmeldt 875 deltagere til dette års sommerstævne i Lindenborg i uge 29. Det er 397 fra BaptistKirken, 386 fra Missionsforbundet, 57 er fra en anden kirke og 36 har ikke fortalt, hvor de hører hjemme.
Det er en del færre, end der var tilmeldt på samme tid sidste år, hvor der var 1101 deltagere ved udløb af den billige pris.
I morgen inden kl. 12.00 er sidste frist for at tilmelde sig sommerstævnet til den billige pris. Derefter stiger prisen med 150 kr. for voksne og 25 kr. for børn.
Temaet for årets sommerstævne er ’Reformation, rødder og retning’. Der bliver undervisning om formiddagen, både af præster fra egne rækker og indbudte undervisere fra udlandet, bl.a Tomas Sjödin fra Sverige. De fleste talere om aftenen er for en gangs skyld danske – i hvert fald på den store scene i hallen. Platform har sit eget tilbud, som en alternativ scene specielt rettet mod de yngre deltagere. Hver eftermiddag er der mange tilbud og seminarer, bl.a. om ’Når livet gør ondt’ og ’Dagens spændingsfelt’.
Se programmet her http://sommerstaevnet.dk/Spor.aspx. På hjemmesiden kan man også tilmelde sig elektronisk.