Sommerhøjskolen i Rebild

20/03/2024

Solen skinner udenfor, og det minder os om, at vi er på vej mod sommeren, selv om vi stadig kun er i det spæde forår.
Sommeren byder på mange gode oplevelser og muligheder, og her er Sommerhøjskolen i Rebild en af dem.
Sommerhøjskolen afholdes 6.-13. juli 2024 og der er spændende foredrag, sang og musik, levende samtale, engagerende aktiviteter og god mad og samvær.
Brochuren om højskolen ligger klar i din kirke palmesøndag. Hvis den ikke er der, så spørg din menighedsrådsformand – den er sendt dertil.
Brochuren findes også på BaptistKirkens hjemmeside www.baptistkirken.dk.
Tilmelding fra 2. april via mail eller telefon til Birgit Hebbestrup. Vi glæder os til at se jer til en rigtig spændende uge.