Sommerstævnet – billigere for børn og unge!

14/02/2024

Sommerstævnet fastholder priserne på trods af flytning til Mariager i 2024. Sammenlignet med sidste år er prisen endda sat 100 kroner ned for børn og unge. Stævneteamet er også ved at få de sidste programpunkter på plads. Der er inspirerende talere til aftenmøderne – både fra BaptistKirken, Evangelisk Frikirke Danmark og Folkekirken! Som sædvanlig er der lærerig undervisning om formiddagen og seminarer med inspiration til både tros- og familielivet. Nyt i år er Souls (de unge på 18+) ”Tæt Talk” – inspireret af internetfænomenet TED Talks – korte opbyggelige foredrag. Kristian Bonde-Nielsen fra Købnerkirken og Bo Nicolai Skov, Frikirken Salem står bag ”Det vi burde tale om”, hvor de udfordrer os på det, vi som regel ikke taler om!
Lige nu har PR-teamet travlt med at opdatere https://www.sommerstaevnet.dk/ – følg med og tag med!