Stadig ledige værelser på Lindenborg

29/06/2022

Overvejer du stadig, om du skal tilmelde dig Sommerstævnet på Lindenborg i uge 29? Så tøv ikke – kom og vær sammen med de 800, som allerede er tilmeldt! Der er stadig ledige pladser på campingpladsen, og få ledige værelser. Bemærk, at prisen er sænket til niveauet fra før 1. juni 2022. Tilmelding kan ske via dette link.

”Vi ser frem til et inspirerende sommerstævne og glæder os over, at vi kan mødes i år. Vi håber og tror på, at der kommer flere tilmeldinger. Meget bliver, som vi kender det fra tidligere stævner, og noget bliver anderledes. I år er der ikke noget spisetelt, og spisning foregår i stedet i spisesalen eller på campingpladsen. Fordi spisesalen skal bruges til spisning, har vi været nødsaget til at nedlægge Lille Scene og der er derfor ændringer i programmet. Opdateret program kan ses på stævnets hjemmeside,” fortæller Torben Andersen, generalsekretær i BaptistKirken og medlem af stævnets programudvalg. Han fortsætter: ”Vi glæder os meget til et nyt tiltag i år, nemlig Sommerfesten hele onsdag eftermiddag med aktiviteter for alle aldre, især børnene, på Grønningen ved fjorden. Her serveres popcorn, candyfloss og ekstraordinær god kaffe til de voksne!”

Mere information findes på www.sommerstaevnet.dk og på www.facebook.com/sommerstaevne, hvor man fx har kunnet læse om nyt for de 17-19-årige:

”Er du i alderen 17 – 19 år? Og du vil gerne med på sommerstævnet?
Så tøv ikke med at melde dig til! Tilmeld dig til Basecamp og skriv ”Soul 17-19” i kommentarfeltet. Så kan du følge Souls program med lidt ekstra aktiviteter og samlinger for de 17-19-årige. Er du under 18 kan vi desværre ikke tilbyde overnatning ved Soul. Så skal du overnatte i din menighedsgade. Hvis du er 18 år eller derover, kan du tilmelde dig overnatning på Souls campingområde.”