Tagene fløj af

12/12/2018

I weekenden oplevede Burundi en meget kraftig storm blandt andet i hovedstaden Bujumbura. På Baptistkirken i Burundis grund i den bydel, der hedder Ngagara, ligger der også en skole og nogle værksteder, som kirken lejer ud og tjener lidt penge på. Det er derfor også deres ansvar at vedligeholde bygningerne. Desværre mistede alle disse bygninger tagene i stormen. Baptistkirken i Danmark vil efter bedste evne forsøge at afhjælpe denne situation. Og du kan også være med, så børn igen kan komme i skole og håndværkere igen kan arbejde og tjene til livets ophold. At sende et beløb til konto 3201 10042879 eller på MobilePay 90519 mrk. ‘storm’ er det hurtigste, hvis du vil hjælpe. Eller du kan give et bidrag via dette link.