Tilmelding er åben til Lederkonference 4.-5. februar 2022

08/12/2021

”Fremtidens kirke rækker ud” er tema for lederkonferencen med spændende talere, workshops og fællesskab på Trinity Hotel & Konference Center ved Fredericia. Programmet er med små justeringer det samme, som var planlagt til den udsatte konference i april. Dvs. at vi blandt talerne har Søren Østergaard, Charlotte Thaarup, Maria Bræstrup Aaskov og Gunni Bjørsted. Chin Chin leder et seminar om fremtidens kirke som etnisk og kulturel mangfoldig. BaptistKirkens menighedsplanter-team leder workshoppen om nye trosfællesskaber og menighedsplantning i stedet for Anne Walsøe. Rasmus Elkær Larsen, konsulent i BBU, kommer som et nyt programpunkt og taler om ’Led med dit liv’ og ’Den røde tråd’. Jan Kornholt leder en samtale om fremtidens kirke og nogle af de udfordringer, vi møder.
”Jeg vil stærkt opfordre menighederne til at sende nogle af deres frivillige medarbejdere sammen med præsten. Det er en fordel, hvis flere deltager fra samme menighed, men ikke et must. Programmet er uhyre relevant, faciliteterne fremragende og indeholder også en festmiddag med tre retter – så kom og vær med!” lyder opfordringen fra Torben Andersen, tovholder for konferencen.
Læs mere på baptist.dk ”Fremtidens kirke rækker ud” og se programmet her.
Tilmelding kan ske via dette link senest den 12. januar 2022. Her findes også oplysninger om pris, betaling mv. ”Da vi helst allerede inden jul skal give et fingerpeg om, hvor mange vi bliver, vil jeg kraftigt opfordre til, at man tilmelder sig nu”, tilføjer Torben.