Værktøjskassen

Læs mere om værktøjskassen

Det bedste sted at finde oplysninger, materialer og ressourcer relevant for ansatte og frivillige.

Værktøjskassen indeholder masser af informationer som menighedsråd, kasserere, baptister i almindelighed, nysgerrige, andre kristne eller måske bare du kan bruge til noget fornuftigt.

Der er intet skjult for den almindelige læser om BaptistKirkens liv og lære, økonomiske forhold eller forhold i øvrigt.

Synes du alligevel, der mangler noget er du altid meget velkommen til at kontakte BaptistKirken.

Menighedsforsendelse 2. februar 2022

Kære menigheder

Brev fra redaktøren

Vedhæftet er et brev fra Hanne Kiel, redaktør for bladet baptist.dk, om bladets økonomi og en opfordring til, at menighederne støtter bladet.

Fastemateriale

Der er desværre konstateret en fejl i de trykte fastehæfter. Begyndelsen på hæftet skulle have været den 2. marts med slutning palmesøndag. Vi har desværre fået begyndelsesdagen til at være 9. marts og det betyder, at datoerne i hæftet ikke er korrekte. Det er en meget beklagelig fejl, som vi er utrolig kede af.
Det betyder, at vi ikke vil kræve fuld pris for hæftet. Vi vil stadig gerne have betaling for forsendelsen samt eventuelt et bidrag til hæfterne helt efter jeres valg.
Ved levering af hæfterne vil der være inkluderet en simpel læsevejledning.
Hæfterne kan stadig bestilles ved Vibeke Dalsgaard via mail vibekekd@baptist.dk.

Læs også dagens nyhedsbrev.

Mange hilsner
Gitte Elleby