Værktøjskassen

Læs mere om værktøjskassen

Det bedste sted at finde oplysninger, materialer og ressourcer relevant for ansatte og frivillige.

Værktøjskassen indeholder masser af informationer som menighedsråd, kasserere, baptister i almindelighed, nysgerrige, andre kristne eller måske bare du kan bruge til noget fornuftigt.

Der er intet skjult for den almindelige læser om BaptistKirkens liv og lære, økonomiske forhold eller forhold i øvrigt.

Synes du alligevel, der mangler noget er du altid meget velkommen til at kontakte BaptistKirken.

Menighedsforsendelse 22. marts 2023

Om børne- og teenagelejre og lederkonference for migrantmenigheder.

Kære menigheder

Børne- og teenagelejre

Baptisternes Børne- og Ungdomsforbund holder sammen med Evangelisk Frikirkes Børn og Unge Børnelejr 2.-7. juli og Teenagelejr ’Skyway’ 9.-15. juli – begge på Efterskolen Lindenborg. De vedhæftede filer kan printes ud og hænges op i kirken.
Info og tilmelding på efbu.dk/lejr.

Lederkonference for migrantmenighederne

21.-22. april holdes i Vejle en lederkonference for migrantmenigheder. Oplæg holdes på chin og dansk, og der tolkes til burmesisk og engelsk. Deltagelse koster 450 kr. pr. person inkl. overnatning og der er tilmeldingsfrist d. 26. marts til enten moseslbp@gmail.com eller chinperc@gmail.com.
Se mere om talere mv. i vedhæftede fil.

Nyhedsbrev

I næste uge sendes sidste nyhedsbrev inden påske. Har I arrangementer i kirken, som ikke fremgår af indsendte gudstjenestelister, må I gerne sende dem senest 27. marts.

Læs også dagens nyhedsbrev bl.a. med nyt fra seneste ledelsesmøde.

Mange hilsner
Gitte Elleby