Værktøjskassen

Læs mere om værktøjskassen

Det bedste sted at finde oplysninger, materialer og ressourcer relevant for ansatte og frivillige.

Værktøjskassen indeholder masser af informationer som menighedsråd, kasserere, baptister i almindelighed, nysgerrige, andre kristne eller måske bare du kan bruge til noget fornuftigt.

Der er intet skjult for den almindelige læser om BaptistKirkens liv og lære, økonomiske forhold eller forhold i øvrigt.

Synes du alligevel, der mangler noget er du altid meget velkommen til at kontakte BaptistKirken.

Menighedsforsendelse 8. marts 2023

Udsættelse af leder- og medarbejderdage

Kære menigheder

Sidste nyt: Leder- og medarbejderdage i marts udsættes

De to planlagte leder- og medarbejderdage i Vaarst og Roskilde den 18. og 25. marts må desværre udsættes. Nye datoer meldes ud, så snart de er fastlagt, og tilmeldte, der allerede har indbetalt deltagergebyr, vil få pengene retur.
Generalsekretær Torben Andersen fortæller: ”Årsagen til udsættelsen er, at vi i weekenden fik et afbud fra en af foredragsholderne, Mads Lindholm, på grund af sygdom. Ledelsen og Ole Lundegaard overvejede alternativt program men konkluderede at udsætte dagene til senere i foråret eller det tidlige efterår, da vi så vidt muligt ønsker at fastholde det oprindelige program med Mads Lindholm og Ole Lundegaard som oplægsholdere. Emnet: ”Fremtidens præster og menighedsledere – hvordan sikrer vi en positiv trivsel og udvikling?” vil helt sikkert være lige så aktuelt og naturligt indgå i den revitaliseringsproces, som er undervejs i Baptistkirken i Danmark.”

Læs også dagens nyhedsbrev – bl.a. med nyt fra Afrika og om BBUs medlemstal.

Mange hilsner
Gitte Elleby