Værktøjskassen

Læs mere om værktøjskassen

Det bedste sted at finde oplysninger, materialer og ressourcer relevant for ansatte og frivillige.

Værktøjskassen indeholder masser af informationer som menighedsråd, kasserere, baptister i almindelighed, nysgerrige, andre kristne eller måske bare du kan bruge til noget fornuftigt.

Der er intet skjult for den almindelige læser om BaptistKirkens liv og lære, økonomiske forhold eller forhold i øvrigt.

Synes du alligevel, der mangler noget er du altid meget velkommen til at kontakte BaptistKirken.

Menighedsforsendelse 26. april 2017

Kære menigheder

Har I haft besøg af ledelsen?

Ledelsesbesøg
De seneste år har ledelsen været på rundtur til en del af menighederne i BaptistKirken. 15 menigheder har endnu ikke haft besøg i denne omgang, og dem vil ledelsen nu planlægge at besøge.
Foreløbig har ledelsen – uden at vide, hvem der er formand til den tid – afsat uge 40 til at tage rundt i landet. Typisk vil det være to eller tre fra ledelsen, som kommer på besøg og oftest er det menighedsrådet, man mødes med.
Der er stadig ni menigheder i Jylland, der ikke har haft et besøg – og måske de vil byde ind med en dag i uge 40, hvor de vil tage imod. Det er også muligt at mødes til en samtale med repræsentanter fra ledelsen på andre tidspunkter.

Husk også at læse dagens nyhedsbrev – om bl.a. spændende artikler og et tilgængeligt regnskab.

Mange hilsner
Gitte Elleby Jørgensen