Værktøjskassen

Læs mere om værktøjskassen

Det bedste sted at finde oplysninger, materialer og ressourcer relevant for ansatte og frivillige.

Værktøjskassen indeholder masser af informationer som menighedsråd, kasserere, baptister i almindelighed, nysgerrige, andre kristne eller måske bare du kan bruge til noget fornuftigt.

Der er intet skjult for den almindelige læser om BaptistKirkens liv og lære, økonomiske forhold eller forhold i øvrigt.

Synes du alligevel, der mangler noget er du altid meget velkommen til at kontakte BaptistKirken.

Menighedsforsendelse 5. maj 2021

Om kandidatskemaer og navne på nye medlemmer, døde og stemmeberettigede til LK.

Kære menigheder

Kandidatskemaer

Det eneste bilag til landskonferencen, der manglede i sidste uges forsendelse, var præsentation af de opstillede til formands- og ledelsesvalg.
Det udsendes hermed.

Navne til minde- og nadvergudstjenesten

24. marts bad jeg om, at menighederne sendte navne på døde og nye medlemmer til mig senest 26. april. Jeg har siden da kun hørt fra 15 menigheder! Jeg gentager derfor oplysningen og beder om svar senest 17. maj:
På Landskonferencen vil vi mindes de døde og glæde os over nye medlemmer for perioden, siden vi sidst var samlet til landskonference (juli 2019 til maj 2021). Navne på døde og nye medlemmer bedes sendt til info@baptistkirken.dk. Af nye medlemmer skal medtages nydøbte og tilflyttede fra andre kirkesamfund. Baptister tilflyttet fra andre menigheder eller genoptagede medtages ikke.

Stemmeberettigede

Samtidig med indsendelse af navne på nye og døde medlemmer bedes I oplyse, hvem der repræsenterer menigheden til LK1.

Læs også dagens nyhedsbrev om bl.a. sommerens arrangementer, et nyt blad, et dødsfald og en fredsmarch.

Mange hilsner
Gitte Elleby