Værktøjskassen

Læs mere om værktøjskassen

Det bedste sted at finde oplysninger, materialer og ressourcer relevant for ansatte og frivillige.

Værktøjskassen indeholder masser af informationer som menighedsråd, kasserere, baptister i almindelighed, nysgerrige, andre kristne eller måske bare du kan bruge til noget fornuftigt.

Der er intet skjult for den almindelige læser om BaptistKirkens liv og lære, økonomiske forhold eller forhold i øvrigt.

Synes du alligevel, der mangler noget er du altid meget velkommen til at kontakte BaptistKirken.

Menighedsforsendelse 7. juli 2021

Om referat fra LK1, ledelsens mødeplan og sommerlukning

Kære menigheder

Referat fra Landskonferencen

Referatet fra Landskonference 1, der blev afholdt i Brædstrup 29. maj, udsendes hermed. Referatet ligger også på BaptistKirkens hjemmeside her.

Ledelsens mødeplan

BaptistKirkens ledelse har fastlagt mødeplanen for det kommende år. Der er tale om en kombination af fysiske møder og kortere zoommøder, hvorfor antallet af møder er lidt større end traditionelt. Forretningsordenen fastslår, at mødeplanen offentliggøreres og at punkter, der ønskes på ledelsens dagsorden, kan fremsendes til BaptistKirkens formand senest 14 dage før ledelsesmødet.
Ledelsen mødes flg. datoer det kommende år: 19.8; 16.9; 29.10; 17.11; 9.12; 21.1; 2.3; 25.3 og 21.5.

Find også BaptistKirkens kalender her.

Sommer på Sekretariatet

I uge 28 og 29 er Sekretariatet i Lærdalsgade ikke bemandet. Telefonen bliver taget og mails læst – men måske ikke besvaret før i uge 30. Bogbestillinger på fx Bent Hylleberg bog ’Dansk baptisme og tysk nazisme’ sendes heller ikke i de to uger.

Mange sommerhilsner
Gitte Elleby