Værktøjskassen

Læs mere om værktøjskassen

Det bedste sted at finde oplysninger, materialer og ressourcer relevant for ansatte og frivillige.

Værktøjskassen indeholder masser af informationer som menighedsråd, kasserere, baptister i almindelighed, nysgerrige, andre kristne eller måske bare du kan bruge til noget fornuftigt.

Der er intet skjult for den almindelige læser om BaptistKirkens liv og lære, økonomiske forhold eller forhold i øvrigt.

Synes du alligevel, der mangler noget er du altid meget velkommen til at kontakte BaptistKirken.

Menighedsforsendelse 9. marts 2022

Om ansættelsesmaterialet og temadag.

Kære menigheder

Ansættelsesmaterialet revideret

BaptistKirkens ansættelsesmateriale, som indeholder vejledninger i forbindelse med ansættelser og medarbejdersamtaler, forslag til ansættelseskontrakt og andre nyttige informationer, er blevet opdateret af Personaleudvalget. Materialet vedhæftes her til orientering, men kan altid findes på www.baptistkirken.dk (se under værktøjskassen – økonomi/ansættelser). Her ligger standard- ansættelseskontrakten også som Wordfil, lige klar til at tilpasse. Materialet vil løbende blive opdateret ved fx lovændringer.

Temadag om baptistisk identitet

Husk tilmelding til temadagen, der holdes i Odense d. 26. marts kl. 10.00-15.30. Deltagelse i temadagen er gratis og tilmeldinger skal sendes til info@baptistkirken.dk senest onsdag d. 16. marts – gerne menighedsvis. Folderen om dagen er vedhæftet igen.

Læs også dagens nyhedsbrev – bl.a. om indsamlingen til Ukraine, campingvogne til sommerstævnet og bedeemner fra to menigheder.

Mange hilsner
Gitte Elleby