BaptistKirkens ledelse på besøg i menighederne

17/03/2021

Ledelsen tager i foråret 2021 hul på en ny besøgsrunde i menighederne, hvor alle menigheder forventes at få besøg i løbet af de kommende 2-3 år. Desværre har Corona-restriktioner betydet, at flere aftaler allerede er udskudt. Derfor kan der ikke tages flere nye besøg ind i dette halvår, men ønsker til efteråret og 2022 modtages gerne allerede nu. Mange menigheder har allerede svaret på tidligere henvendelse med ønske om et besøg og evt. tidsperiode og mødedag. Øvrige menigheder opfordres til at gøre det samme, sådan at en langsigtet planlægning kan finde sted. Tilbagemelding sker til regnskabsfører Ulla Holm på ulla@baptistkirken.dk eller direkte til generalsekretær Torben Andersen på torben@baptistkirken.dk. Han laver de endelige aftaler.