Lederkonference – tilmeldingsfrist 24. marts

17/03/2021

”Fremtidens kirke rækker ud” – er tema for lederkonferencen den 23.-24. april 2021 på Trinity Hotel & Konference Center tæt på Fredericia. Link til folder med program findes her og papirudgaver af folderen er sendt til menighederne. Tilmeldingsfristen er ændret til senest onsdag den 24. marts. Tilmelding foretages her.
”Jeg vil stærkt opfordre menighederne til at sende nogle af deres ledere, medarbejdere og præster til lederkonferencen. Husk at få tilmeldingerne på plads nu, da vi skal vide, hvor mange der tænker at deltage. Vi opkræver først betaling, når vi er helt sikre på at kunne afholde konferencen. Jeg håber, at det lykkes og vi vil naturligvis følge de gældende restriktioner til den tid for konferencer. Jeg forventer, at myndighedernes bebudede genåbningsplan senere i marts vil give os større klarhed og at vi omkring påske kan melde endeligt ud,” siger generalsekretær Torben Andersen.