Jonas tilbage på arbejde

16/09/2020

Jonas Norgaard Mortensens oprindelige udsendelse for Baptistkirken i Danmark udløb ved udgangen af juli måned, men vi er glade for, at vi nu – med støtte fra Dansk Missionsråds Udviklingsafdeling – har ansat Jonas som såkaldt pendlerkonsulent frem til årets udgang. Jonas, der sammen med familien er tilbage i Ry, hvor alle er faldet godt til igen, vil arbejde fra hjemmet, når han altså ikke besøger Rwanda og Burundi i henholdsvis september og november.
Jonas vil have særligt fokus på at udvikle vores partneres arbejde i Rwanda og Burundi, samarbejde med dem om forskellige organisatoriske opgaver og vil forestå undervisning og samtaler om udviklingen i og af partnerne.
I Danmark vil det i løbet af efteråret blive muligt at møde Jonas ved menighedsarrangementer øst og vest for Storebælt. Arrangementerne er ved at blive aftalt, og det vil senere blive meldt ud, hvor og hvor mange der kan deltage, da vi må indrette os efter diverse Corona-regler.
Husk Jonas og familien i jeres forbøn.