Kirkelukning i Nakskov

24/04/2019

Lørdag holdes der en speciel gudstjeneste i Nakskov Baptistkirke. Kirkebygningen er sat til salg, og for at være sikker på at afslutte i god ro og orden har denne gudstjeneste været planlagt i lang tid. Der er lagt op til en festlig gudstjeneste i taknemmelighed over den tid, der har været baptistmenighed i Nakskov. Generalsekretær Lone Møller-Hansen prædiker ved denne anledning.
Gilbert Rukundo, som har tjent menigheden de seneste år som gæstetaler og -underviser, vil komme med en hilsen.
Alle er velkomne til at deltage i festgudstjenesten, og det vides, at der kommer deltagere til gudstjenesten fra hele landet.