Påskegudstjeneste i Brovst

24/03/2021

Præst i Brovst Baptistmenighed Bente Højris, skriver:
”Nu nærmer påsken sig, og fra Brovst Baptistkirke sendes denne invitation i dag ud til menighedens medlemmer og venner:  Invitation til udendørs påskegudstjeneste søndag den 4. april klokken 10.00 i ”Bækken”. Vi håber at vejret er med os, så vi kan mødes og høre påskens budskab og få mulighed for at hilse på hinanden. Tag godt med tøj og tæpper med. Medbring egne stole. Det vil også være muligt at sidde i bilen under gudstjenesten, hvis det er for koldt for nogle at være udenfor. For børnene vil der også være en lille opgave. Jeg håber, at vi ses! Hvis vejret gør det vanskeligt at gennemføre gudstjenesten helt eller delvist, er du alligevel velkommen ud til Bækken og se, om andre er mødt op, som du så kan ønske en glædelig påske, inden du vender hjemad igen!
Da vi max. må være 50, bringes indbydelsen her i BaptistKirkens nyhedsbrev kun som opmuntring og evt. inspiration til andre menigheder.”