Sidste udkald til lederkonference

15/03/2017

Der er 107 tilmeldte til BaptistKirkens lederkonference på Brandbjerg Højskole ved Jelling 21. og 22. april. Det er flot, men der er stadig en del menigheder, der ikke har tilmeldt deltagere endnu. Sidste frist for at tilmelde deltagere er overskredet, men der er stadig nogle få ledige værelser på højskolen, så det vil være muligt at tilmelde sig indtil på fredag kl. 12. Da online-tilmeldingen er lukket, skal man kontakte Sekretariatet telefonisk eller pr. mail, hvis man gerne vil med og ikke har fået tilmeldt sig endnu. Husk at du på forhånd skal vælge to af de tre workshops lørdag formiddag, så vi kan fordele rummene efter, hvor der er flest deltagere.