Sommerhøjskole på Rebild Efterskole i 2022

01/12/2021

Anne-Marie Møller (formand Kvindenetværket), Birgit Hebbelstrup (leder planlægningsgruppen) og Per Beck (formand BaptistKirken) skriver fælles om sommerhøjskolen i 2022:
”Sommerhøjskolen i Rebild har i en lang årrække været et tilbud om en indholdsrig sommerferie, som mange gennem årene har taget imod og udtrykt stor glæde over at deltage i.
Der har været tvivl om sommerhøjskolen i 2022. Kvindenetværkets bestyrelse har været samlet 23. november og BaptistKirkens formand var deltager i mødet.
Det er aftalt, at BaptistKirken står som bagland for sommerhøjskolen i 2022, der afholdes i perioden 2/7 – 9/7 2022 på Rebild Efterskole og med den hidtidige medarbejderstab.
Mange har udtrykt sorg over, hvis sommerhøjskolen ikke blev gennemført, og vi er glade for at kunne indbyde til sommerhøjskole også i 2022.
Vi håber mange vil være med til at sprede nyheden, og vi ser frem til en god oplevelse på Rebild Efterskole også i 2022.”