Ansættelsen af Jan Kornholt forlænges

01/12/2021

Jan Kornholts ansættelse som menighedsudvikler i Baptistkirken i Danmark forlænges med seks måneder til 30. juni 2022 på uændrede vilkår, dvs. en 20% stilling. Dog er det en aftale mellem Jan Kornholt, Holbæk Baptistmenighed og BaptistKirkens ledelse, at arbejdet tilrettelægges sådan, at nogle timer/besøg planlægges til efteråret, hvor det skønnes mest hensigtsmæssigt med opfølgningsaktiviteter. ”Vi er er i ledelsen glade for, at denne forlængelse er mulig, da både vi og Jan har set en stor efterspørgsel på tjenesten især efter Corona-genåbningen i sensommeren, hvor det igen blev muligt at mødes frit i menighederne. Derfor er flere aftaler om besøg allerede aftalt i foråret og hertil kommer også tilbuddet om VITAL, som Jan også gerne vil være med til at sætte i gang i flere menigheder. Tjenesten er værdsat og til gavn for mange menigheder. Tak til Holbæk Baptistmenighed for samarbejde og fleksibilitet”, udtaler generalsekretær Torben Andersen. Sidstnævnte står også fortsat til rådighed for samtaler og besøg i menighederne.